woensdag 9 april 2014

Essence - Viva Brasil



Iedereen weet wel dat Essence elke maand met een  nieuwe trend edition lijn komt. Deze maand is het Cookie's and Cream. Volgende maand komt Viva Brasil uit en toen ik het zag was ik verkocht. Super kleurrijke kleurtjes en hele mooie producten. Ik zal jullie laten zien wat Essence voor ons heeft in Mei. (Alle namen zijn van links naar rechts).

Dit is de trend edition lijn. Zoals jullie zien zijn het allerlei kleurrijke dingen met lippenbalsems, blushes, nagellakjes en meer.

01 -  i ♥ brasil
02 - destination Sao Paolo !


Kijk die mooie patronen in de blushes ! Wauw ! Als ik dat zie wil ik het geneens gebruiken. Ik ben het meest benieuwd naar 02 - Destination Sao Paolo !
01- everybody salsa
02 - i ♥ brasil
 03 - ka-ka-karnaval

Weer zulke mooie patronen ! Ik ben benieuwd naar 03 - ka-ka-karnaval
01 - everybody salsa
02 - i ♥ brasil
03 - ka-ka-karnaval

Een mascara voor wimpers én haar? Lijkt me geweldig voor de meiden die soms plukjes in hun haar willen.

01 - i ♥ brasil
02 - everybody salsa
03 - ka-ka-karnaval
04 - cool azul
05 - yeah, copacabana !

ik vind deze kleurtjes echt geweldig. Heerlijk fel en ik hoop dat ze veel pigment afgeven. Als de edition in de winkel ligt leg ik gelijk me handen op 04 - cool azul en 05 - yeah, copacabana !


01 - colour parade
02 - olá brasil !

de eerste vraag in me hoofd over deze balsems ; zullen ze kleur afgeven?

01 - colour parade
02 - olá brasil !


01 - express your essence
01 - we like to salsa

Ik vind de armbandjes er heel leuk en home made uitzien, ik zal er zeker naar kijken in de winkel.
Ik vind het echt heel leuk dat essence een eigen 'create your own ring' heeft gemaakt, dan kan je een ring maken op de manier hoe je wilt !
Naar dit make-up tasje kijk ik het meeste uit ! ik ben gek op make-up tasjes met kleurtjes het ziet er gewoon echt heel leuk en vrolijk uit.

Essence Viva Brasil Trend Edition ligt in uw drogisterijen van 05-2014 tot 06-2014.
Sorry dat ik de prijzen niet weet maar die kon ik nergens vinden.

Welke producten kijken jullie naar uit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten