dinsdag 8 april 2014

Verlanglijstje voor ELF

Altijd als ik wil bestellen op ELF krijg ik bij 75% van alles wat ik wil bestellen dat het out of stock is. Heel jammer natuurlijk want ik wil wel een keer een goede volle aankoop doen bij ELF. Ik wil jullie laten zien wat ik graag wil gaan bestellen zodra alles weer aangevuld is. Ik zal ook de prijzen erbij zetten (per product niet het totale van wat ik wil) ;

Gezicht;
€4,00 - complexion perfection poeder - cool
€4,00 - bronzingpoeders - golden                    

Ogen;
€1,00 - vloeibare eyeliner - black
€1,00 - waterproof eyeliner - black
€4,00 - jumbo waterproof eyelinerpotlood - black
€4,00 - creme eyeliner - black & teal tease & punk purple
€4,00 - mascara primer
€4,00 - wimperverlengende mascara
€1,00 - transparante mascara voor wimpers & wenkbrauwen
€1,00 - ooglid primer - sheer

lippen;
€4,00 - primer & plumper
€1,00 - hoogglanzende gloss - vixen & berry cherry & blubblegum & blossom
€2,50 - jumbo lippotloden - in the nude & movie star
€1,00 - lipstick - fearless & posh & nostalgic & captivating & flirtatious

nagellak & sets;
€2,50 - matte nagellak
€14,00 - collector box met 14 nagellakjes - brights
€16,00 - palette met 144 oogschaduwkleuren - bright

kwasten;
€4,00 - small stipple brush
€1,00 - fan brush
€1,00 - smudge brush
€1,00 - lippenseel
€1,00 - mascara- en wenkbrauwborsteltje
€1,00 - oogschaduwkwast
€4,00 - dagelijkse kwastenreiniger
€4,00 - penseel of kwastshampoo
€4,00 - poederkwast

Dan zal ik in totaal €105,00 moeten betalen (zonder verzendkosten, die zijn gratis na €75,00)
Maar dan heb ik 49 producten dus zal ik €2,14 kwijt zijn per product (met de nagellakjes per lak meegeteld en het palette in zijn geheel). Dat is echt heel weinig ! Ik zit te wachten tot wanneer alles weer bijgevuld is en dan ga ik alles bestellen, in de tussentijd kan ik het geld bij elkaar sparen zodat ik niet tekort kom.

Welke dingen willen jullie bestellen bij ELF?

link naar de webshop van ELF - EyesLipsFace


Geen opmerkingen:

Een reactie posten