woensdag 4 juni 2014

De Nom Nom Nom Tag!

Ik zag deze tag en wou deze gelijk doen. Ik ben echt een eter met bij emotie. Ik eet ook echt heel veel, ondanks dat ik geen grammetje meer aankom nu. I love foooddd !

-Wat vind jij lekker wat anderen vies vinden (en andersom)?
Tosti met sambal of peper. Ik eet heel graag scherp eten en een tosti met sambal zal daar niet aan ontbreken, ondanks dat het voor sommige anderen niet even smakelijk is als voor mij... Wat ik niet graag eet is jellybeans. Ze zijn echt heeel zoet en ik vind de smaak en de nasmaak niet lekker.
-Wat kook je het liefst (en veel te vaak)?
Pannenkoeken, duuhh!
-In welk restaurant zou je het liefst elke dag eten?
Sumo ! Ik ben gek op sushi en het is super gezond dus het zal voor mij echt geen probleem zijn om daar elke dag te eten.
-Als er een broodje naar je vernoemd zou worden, wat zou er dan op zitten 
en hoe zal het heten?
Een wit, zacht broodje met veel verschillende dingen en heel veel peper! Ik zal het 'Hh So Spicy Mindy' noemen omdat mijn bijnaam Mega Mindy is.
-Deel een handige kooktip:
Doe je oordopjes in en ga nooit op je laptop. Dan verbrand je eten....
-Wat staat er nog meer op je food baking bucketlist?
Ik wil heel graag roti leren maken.
-Zelf koken/eten bestellen/buiten de deur eten
Zelf koken, je hoeft niet perse alleen te koken, het is persoonlijker en je hoeft niet zo lang te wachten.
-Ben je ergens allergisch voor?
jus d'orange raar genoeg.. De zuurgraad is veel te sterk en dat kan mijn maag niet aan.
-Wat is je food obsessie van de laatste tijd?
IJS!!!!
-Wat is je favoriete toetje?
Een stuk zelfgebakken cake. :) 

Dit was mijn tag , het was heel leuk om deze tag te doen en ik zal snel nog meer tags doen! 

Wat eten jullie het liefst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten