zondag 1 juni 2014

June goals!

Ik wil wat meer gaan doen en weten wat ik wil, dus ik ga vanaf deze maand elke maand een 'goals' post maken met daarin wat ik graag als doelen wil in een maand.

-Zwemmen met vrienden.
Ik heb al super lang niet meer gezwommen terwijl ik zwemmen heel leuk en gezellig vind om te doen!
-Minimaal 1x per week hardlopen.
Mijn conditie is slechter dan die van een zak aardappels , zonder twijfel. Ik wou dit al vaker doen maar het is er nooit van gekomen en nu ga ik er echt aan beginnen nu het beter weer word.
-Meer aan mijn blog besteden.
Omdat ik de laatste tijd veel stress en problemen heb heb ik geen tijd gehad om te kunnen bloggen, video's te maken , foto's te maken of dingen te revieuwen. Deze maand gaat daar zeker verandering in komen!
-Minimaal 5 DIY's maken. 
Ik vind DIY's geweldig! Maar ik neem eigenlijk nooit de tijd om er dingen voor te halen, of er de tijd voor te nemen. Terwijl ik nu juist vol zit met creativiteit en fantasie! daar gaat verandering in komen dus!
-Minderen met mijn ijsverslaving.
Ik ben verslaafd aan ijs... Ik moet minimaal 1 ijsje per dag eten. Ik weet hoe slecht het is maar ben er echt verslaafd aan geworden. Ik ga proberen te minderen met ijs (stoppen zal ik nooit kunnen en willen) en maximaal 3 ijsjes per week eten uiteindelijk! (hoop ik dan)
-sport of instrument les uitkiezen waar ik echt op wil blijven!
Ik heb nogal problemen met op een sport gaan en er op willen blijven. Ik zou heel graag viool willen leren, of op een sport. Daar ga ik deze maand serieus een dag over nadenken.
-Leuke dingen doen met me vriendje/vrienden/familie. 
Ik doe te weinig leuke dingen met mijn familie en dat weet ik, ik wil deze maand minimaal 2 leuke dingen gaan doen, en met vrienden komt dat natuurlijk wel goed, haha.

Dit zijn mijn doelen deze maand, en ik hoop dat ik ze allemaal kan halen. Ik zal jullie regelmatig op de hoogte houden als ik mijn doelen behaal en aan het eind van de maand zal ik vertellen welke ik niet behaald heb en of ik ze opnieuw ga proberen.

Hebben jullie nog doelen voor deze maand?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten