zondag 1 juni 2014

Fashion: Summer Trends 2014

De zomer komt er weer aan en dan kleed iedereen zich weer lekker fel en vrolijk. Zoals altijd heb je dan ook trends. Vandaag laat ik zien welke trends dat zijn.

Circle-Skater skirts
Deze zijn werkelijk geweldig. skater skirts  staan onder zoveel leuke dingen, lange mouwen of korte mouwen maakt niet uit. tip! als je een skater skirt draagt en je gaat naar school fietsen, trek je rok strak naar achter en ga er op zitten. Dit zorgt ervoor dat je rok strak zit en niet alle kanten op vliegt.
Maxi jurken en rokken
Lekker makkelijk en ziet er nog super classy uit! Makkelijk te stijlen met een paar wedges, ballerina's of slippers. En niet te vergeten een riempje bij de taille. 

Crop Tops

Het mooiste bij high waisted jeans of een skater skirt vind ik persoonlijk. Dit zomerse topje zie je overal op het strand. Je hebt crop tops in bustiervorm, met  spaghettibandjes, met lange mouwen en met korte mouwen. 

high waisted shorts.
Mijn persoonlijke minst favoriete zijn high waisted shorts om te dragen omdat het pijn doet bij mijn navelpiercing. Deze shorts zullen wij vaak voorbij gaan zien komen deze zomer want deze zijn echt geliefd!

Ik hoop dat jullie het leuk en interessant vonden.

Welke summer trends dragen jullie deze zomer?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten